• Contributie

    Hieronder staan de richtlijnen en regels voor de contributie op een rij:

    • Als je op 1 juli staat ingeschreven, ontvang je begin oktober per mail informatie voor het gehele seizoen.

    • Inschrijven kan alleen via het formulier op de ledenadministratie pagina, uitschrijven via een mail naar de ledenadministratie of kijk even op de pagina lid worden van AVV keistad voor meer informatie.
      Aan- of afmelden/in- of uitschrijven kan dus NIET via de technische commissies of je trainer.

    • Betaling van de contributie bij AVV Keistad gebeurt door middel van een automatische incasso. De contributie wordt in 2 termijnen afgeschreven, de eerste termijn (50 %) eind oktober en de tweede termijn (50 %) eind februari. Betaling gaat per halfjaar lidmaatschap, ongeacht het aantal maanden dat werkelijk getraind of gespeeld is. Wij rekenen géén inschrijfgeld voor nieuwe leden. Enkele dagen voorafgaand aan de incasso ontvang je per e-mail hierover bericht. Kijk hier voor het actuele contributieoverzicht.

    • Heb je voor je zoon of dochter een aanvraag gedaan voor een JSF-vergoeding, geef dit dan aan bij de ledenadministratie.

    • Wijzigt jouw situatie gedurende het seizoen, dan bekijken we welke gevolgen dit heeft voor jou en/of de vereniging. Kun je om wat voor reden dan ook het seizoen niet volledig afronden (zwangerschap, ziekte en/of blessure) en gebeurt dit tijdens de eerste helft van het seizoen neem dan contact op met de ledenadministratie om je lidmaatschap tijdelijk om te zetten. Zo betaal je het tweede deel een eventueel aangepaste contributie. We hebben door de jaren heen enkele constructies bedacht die het voor jou en de vereniging gemakkelijker en prettiger maakt in specifieke (eventueel vervelende) situaties.

    • Voor overige vragen, zie hieronder onze contactgegevens:

    Ledenadministratie
    Jolien de Jong
    ledenadministratie@avvkeistad.nl

    Penningmeester
    Folkert Jager
    penningmeester@avvkeistad.nl